Ogłoszenia

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Siłownia ( klata, brzuch, nogi )
#46
Konrad z Mórażem nie masz się co spinać bo On serio wie o co chodzi skoro ćwiczy porządnie Tongue Smile
Odpowiedz
#47
Najważniejsze, aby kalorie i makro się zgadzały.
Mówisz, że ważysz 75kg. 75x24(24 godziny) x 1.5(wysiłek fizyczny, grasz jeszcze w piłkę, to 1.5).
To daje 2700 kalorii wyjściowo, żeby utrzymać wagę. Na masie w Twoim przypadku zacząłbym od 3000 kalorii dziennie. Stopniowo zwiększał w wypadku, gdy waga stanie w miejscu.
Z tych 3000 kalorii będzie 150g białka (75x2). 150g = 600 kalorii. 1g białka = 4 kalorie
75g zdrowych tłuszczy. 75g = 675 kalorii. 1g tłuszczy = 9 kalorii
Reszta (3000 - 1275 = 1725) z węglowodanów. 1725:4 = 432 g węgli. 1g węgli - 4 kalorie.

Na pierwszej stronie Ci podałem kilka przykładowych, wartościowych produktów.
I nie ma bata. Musisz wtedy rosnąć.
W międzyczasie weszła sztuczka magiczna,
Był proch, był kryształ, a teraz zwis mam,
Dupie odwala, mam chęć przywalić z liścia,
I nie tylko w tłusty zad, ale i kurna na ryj sam... - MRZ 2k17


[Obrazek: royce.jpg]









Odpowiedz
#48
Dzięki stary, jednak jesteś spoko Tongue
Odpowiedz
#49
Nie wiem czy znacie coś takiego jak "grysik na mleko" też jest to dobre na mase.
Moderator Forum od 20.01.2015-5.04.2015
Keep the Blue Flag Flying High
Odpowiedz
#50
(08.03.2015, 19:32)Sir Avenger DA napisał(a):  Nie wiem czy znacie coś takiego jak "grysik na mleko" też jest to dobre na mase.

No wartości odżywcze ma całkiem fajne.
W międzyczasie weszła sztuczka magiczna,
Był proch, był kryształ, a teraz zwis mam,
Dupie odwala, mam chęć przywalić z liścia,
I nie tylko w tłusty zad, ale i kurna na ryj sam... - MRZ 2k17


[Obrazek: royce.jpg]









Odpowiedz
#51
(08.03.2015, 19:18)Marcin UK WRK napisał(a):  
(08.03.2015, 17:44)Konrad DU napisał(a):  Powtórzę się. Jedz na jakąś bardziej rozwiniętą siłownie i poproś o rade. Tamten trener napisze Ci dokładną dietę, napisze plan ćwiczeń oraz pokarze jak wykonać prawidłowo dane ćwiczenie. Tutaj na forum chyba nie ma takiego specjalisy, aby mógł Ci pomóc. Wiadomo, że ludzie na forum udzielą Ci wskazówek oraz porad itp. ale to nie to samo co porada od trenera. Smile

A ja Ci powtórzę, że gówno prawda. Taki trener nie zna jego ciała. Nie będzie wiedział co dla niego jest dobre od razu. Na początku musi sam sprawdzać co na niego najlepiej działa.

Ale chyba będzie w stanie mu doradzić co i jak. Nie mówie tu o jakimś dokladnej rozpisce ile czego ma zjeść. Ale poda mu produkty zawierające więcej witamin itp. Napisze mu plan treningowy i pokaże jak ćwiczyć. Jeśli będzie za dużo intensywny to go zmniejszy i odwrotnie. Myślę, że trener z nas wszystkich i stron internetowych, jego budowę ciała będzie znał najlepiej.


Odpowiedz
#52
Wszystkie te informacje znajdzie w internecie. Na początku jest trener w zupełności zbędny.
W międzyczasie weszła sztuczka magiczna,
Był proch, był kryształ, a teraz zwis mam,
Dupie odwala, mam chęć przywalić z liścia,
I nie tylko w tłusty zad, ale i kurna na ryj sam... - MRZ 2k17


[Obrazek: royce.jpg]









Odpowiedz
#53
Czyli internet zna lepiej mase jego ciała, budowe itp. niż trener? Ciekawe, ciekawe


Odpowiedz
#54
Dla niego jak zacznie raz dziennie to jeść na kolacje to mu to powinno dać bardzo dużo Smile
Moderator Forum od 20.01.2015-5.04.2015
Keep the Blue Flag Flying High
Odpowiedz
#55
Myślę, że On sam wie jaką ma budowę ciała, a witaminy mają gówno do gadania w diecie.
Najważniejsze są: białko, tłuszcz i węglowodany, a takie rzeczy może sobie znaleźć na opakowaniu każdego produktu.
,,To smutne, że głupcy są tacy pewni siebie, a ludzie rozsądni tacy pełni wątpliwości"
~ Bertrand Russel
Odpowiedz
#56
Mogę jeść, zwyczajnie jem jajka teraz ciągle 4 rano i 4 wieczorem, tak sie skłąda, ze mleko i jajka mam za darmo i ile chce Big Grin
Móraż ile Ty już ćwiczysz i samemu ciagle, czy jak?
Odpowiedz
#57
(08.03.2015, 19:38)Snowy DU napisał(a):  Myślę, że On sam wie jaką ma budowę ciała, a witaminy mają gówno do gadania w diecie.
Najważniejsze są: białko, tłuszcz i węglowodany, a takie rzeczy może sobie znaleźć na opakowaniu każdego produktu.

Z pierwszą częścią się zgodzę w 100%.
Z drugą nie do końca. Witaminy również są przydatne. Jakiś owoc czy warzywo dobrze dorzucić do posiłku.
W międzyczasie weszła sztuczka magiczna,
Był proch, był kryształ, a teraz zwis mam,
Dupie odwala, mam chęć przywalić z liścia,
I nie tylko w tłusty zad, ale i kurna na ryj sam... - MRZ 2k17


[Obrazek: royce.jpg]









Odpowiedz
#58
za dużo jajek też nie dobrze dla Twojego zdrowia
Moderator Forum od 20.01.2015-5.04.2015
Keep the Blue Flag Flying High
Odpowiedz
#59
Prawidłowo. Wieś rlz Big Grin
,,To smutne, że głupcy są tacy pewni siebie, a ludzie rozsądni tacy pełni wątpliwości"
~ Bertrand Russel
Odpowiedz
#60
(08.03.2015, 19:38)Snowy DU napisał(a):  Myślę, że On sam wie jaką ma budowę ciała, a witaminy mają gówno do gadania w diecie.
Najważniejsze są: białko, tłuszcz i węglowodany, a takie rzeczy może sobie znaleźć na opakowaniu każdego produktu.

Hahahaha. Witaminy mają gówno do gadania? Niewiem gdzie to wyczytałeś, ale poprawiłeś mi humor Smile


Odpowiedz
 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Football Team

Marzysz o karierze profesjonalnego piłkarza? Dzięki FT jest to możliwe! Wybierz pozycję na boisku i rozwijaj rozmaite umiejętności. Załóż klub z kolegami, zdobywaj medale, wygrywaj ligi i puchary krajowe.


Nie czekaj dłużej, zarejestruj się i daj się porwać futbolowej gorączce!!

logo

Custom Crafted Skin From

MySkins Studio